De personal training praktijk van Jolanda zat al in dit (bedrijfsverzamel)gebouw voor Het Industriegebouw aan de herontwikkeling begon. Tijd voor een gesprek met deze pionierende vrouw die meteen doorhad dat dit een bijzonder plek is.

In het bloed
Toen ik 1 ½ was heb ik de eerste paal geslagen van de sportschool van mijn vader. Ik ben dus echt opgegroeid in de sportschool, na meerdere opleidingen te hebben afgerond ben ik toch in de sportschool van mijn vader gestart met werken. Maar 10 jaar geleden wilde ik echt iets voor mezelf en nieuws; Elite Sportcenter.

Alles in één
Bij Elite Sportcenter kan je terecht voor personal training. De reden dat mensen de telefoon oppakken is omdat ze zich simpelweg niet (meer) fit voelen, graag wat willen afvallen, sterker willen worden of specifieke doelen hebben zoals hun rug aansterken en daar kunnen we samen verandering in brengen. We doen altijd een combinatie van cardio en krachttraining. Verder krijg je van mij ook altijd rechtdoorzee advies: oppassen met wat je eet, je verstand gebruiken en een beetje vooruitplannen. Zorg dat je met je voeding altijd goed bent voorbereid, zoals bijvoorbeeld gegrilde groenten klaar hebben staan in de koelkast.

Samen alleen
Je traint hier alleen met persoonlijke begeleiding van mij, geen afleiding van een grote sportschool met tv’s of andere sporters. Wat mensen heel prettig vinden is dat we flexibele openingstijden hanteren en we naast sporten ook altijd letten op voeding. Je krijgt dat er eigenlijk als ongevraagd advies gratis bij! Bij Elite kan je ook kiezen voor small group trainingen, dit zijn groepjes van maximaal 4 personen.

Druk, druk, druk!
Iedereen heeft het tegenwoordig druk maar je moet de keuze maken om voor jezelf te kiezen en wel dat uurtje in te plannen. Als mensen dan weer in hun oude maat passen of de trap op kunnen rennen zonder buiten adem te raken is dat echt het allergrootste compliment wat ze me kunnen geven.

Iedereen is welkom om zich aan te melden voor een gratis proefles via elitesportcenter.nl