Ontmoet Floor van Commuun
News

Ontmoet Floor van Commuun

Floor is een held in het maken van verbindingen tussen mensen en is daarmee de belichaming van haar eigen bedrijf: Commuun.

“Grote maatschappelijke problemen kun je niet meer oplossen. Daarom is samenwerkinen in mijn ogen key. Verbindingen leggen is dan ook de essentie van mijn bedrijf: Commuun. En Ik werk met allerlei partijen samen om voorbij de deeloplossing te gaan en zo tot de kern van een maatschappelijk vraagstuk te komen. Met mijn ontwerpersachtergrond trek ik methodieken uit de kast die nodig zijn om buiten de kaders en organisatiegrenzen oplossingen te creëren en mensen te verenigen. Zo heeft Commuun zich al hard gemaakt voor het oplossen van de wachttijden in de GGZ en werkten aan kansengelijkheid in het onderwijs. Momenteel ondersteunen we een politienetwerk met het opzetten van een DAO-technologie om veiligheidsvraagstukken dwars door de organisatie en daarbuiten op te lossen.”

Dit alles doet Floor overigens, geheel conform haar eigen motto, niet alleen, maar met een netwerk van freelancers en koplopers binnen relevante organisaties. Hoe logisch dus om een bureau in de levendige co-workingspace van HIG te huren? Mocht jij denken: Floor en ik kunnen vast samenwerken aan het oplossen van een maatschappelijk probleem? Connect dan met Floor op LinkedIn.